PREAMBULE

Poskytovatel se zabývá zejména pořádáním sportovních akcí, lekcí a kurzů. Cílem poskytovatele je poskytnout co nejkvalitnější služby, a to zcela dobrovolnou formou s důrazem na zábavu, kvalitu a bezpečnost. Poskytovatel je provozovatelem internetových stránek www.teloclick.cz.

I. Platnost a účinnost smluvních obchodních podmínek

  1. Tyto smluvní obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) jsou vydávány v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) a tvoří nedílnou součást uzavřených závazků v souvislosti s poskytováním služeb poskytovatele (dále jen „smlouva“) a všech dílčích smluv nebo dohod uzavřených mezi poskytovatelem a klientem.

  2. Obchodní podmínky zavazují smluvní strany po dobu realizace smluvních závazků až do úplného splnění všech závazků smluvních stran.

  3. Na vztahy smluvních stran a smluv se nepoužijí jiné obchodní podmínky, pokud smluvní strany výslovně písemně nesjednají jinak.

II. Členství a přihlašování na kurzy a lekce

  1. Členství je sjednáváno a placeno jako měsíční dle platného ceníku poskytovatele a vzniká zaplacením členského poplatku. Pokud klient zaplatí do patnáctého dne v měsíci, jeho členství je platné do konce tohoto kalendářního měsíce. Pokud zaplatí po patnáctém v měsíci, je jeho členství platné až do konce měsíce následujícího. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranných úprav ceníku poskytovatele.

  2. Na základě registrace klienta provedené v internetovém rozhraní může klient přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může klient provádět objednávání a rezervace. Klient není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Klient odpovídá za pravdivost, úplnost a správnost jím poskytnutých informací uvedených v objednávce a/nebo v souvislosti s poskytováním služeb a nese veškeré právní následky, jakož také povinnost k náhradě újmy v případě, ukáže-li se informace poskytnutá klientem jako neúplná, nesprávná či nepravdivá. Klient není z důvodu nepravdivosti, neúplnosti či nesprávnosti jím poskytnutých informací oprávněn požadovat po poskytovateli žádné plnění, uplatňovat nároky či požadovat náhradu újmy.

  3. Přihlašování probíhá prostřednictvím formuláře na internetových stránkách, popřípadě emailem či telefonicky na platné kontaktní adresy poskytovatele. Smluvní vztah se považuje za uzavřený a stává se závazným, je-li potvrzen poskytovatelem.

  4. Poskytovatel je oprávněn vyžádat si od klienta další informace a podklady nezbytné k realizaci obchodního vztahu. Poskytovatel není povinen potvrdit přihlášení/objednávku klienta. 

III. Uzavření smlouvy

  1. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně poskytovatele při uvedení ceny služby v internetovém rozhraní, nebo v průběhu objednávání, není poskytovatel povinen dodat klientovi služby za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že klientovi bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto Obchodních podmínek. Poskytovatel informuje klienta o chybě bez zbytečného odkladu a zašle klientovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí klientem na emailovou adresu poskytovatele. Potvrzením objednávky klient vyjadřuje svůj souhlas s podmínkami poskytování služeb v plném rozsahu, jakož také se zněním obchodních podmínek. Smluvní strany vylučují aplikaci ust. § 1740 odst. 3 OZ. V případě rozdílů mezi smlouvou a podmínkami stanovenými v těchto Obchodních podmínkách, má přednost individuální ujednání smluvních stran obsažené ve smlouvě.

  2. Pro případ, že poskytovatel vrátí klientovi návrh, který obsahuje jeho doplnění, výhrady nebo jiné změny, považuje se toto za odmítnutí návrhu a zároveň za návrh nový.

  3. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká na základě objednávky potvrzené poskytovatelem. Objednání a přihlášení je závazné.

  4. Poskytovatel může vyjádřit svůj souhlas s návrhem smlouvy – objednávkou i bez jejího potvrzení, a to tím, že dodá klientovi objednanou službu v souladu s objednávkou. 

  5. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu v kurzech anebo lekcích (změna trvání, místa a času části nebo celku) a zároveň si vyhrazuje právo na zrušení, případně části. 

IV. Dodací lhůty a místo plnění

  1. Poskytovatel se zavazuje, že ujednané služby bude uskutečňovat v dohodnutých dodacích lhůtách (podle potvrzených objednávek).

  2. Místem plnění (odevzdání služby) je poskytovatelem určené místo, pokud se smluvní strany u konkrétní objednávky nedohodnou jinak. Poskytovatel umožní klientovi v místě plnění nakládat se službou a tím splní povinnost realizace služby.

V. Reklamace a storno podmínky

  1. O jakýchkoli změnách ve smluvním vztahu jsou obě strany povinny neprodleně písemně vyrozumět druhou stranu. Za písemné vyrozumění se pro účely Obchodních podmínek má zaslání vyrozumění na předem sdělenou emailovou či poštovní adresu, popř. zaslání SMS zprávy na platné kontaktní adresy. 

  2. Klient má právo bezplatně odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy, tj. ode dne, kdy bylo klientovi doručeno potvrzení objednávky, vyjma případů uvedených v Obchodních podmínkách a sjednaných mezi stranami. V případě, že dojde k odstoupení klienta před začátkem platnosti jeho členství, bude mu navráceno 100% z již uhrazené ceny.

  3. Pokud klient odstoupí po začátku platnosti jeho členství, bude mu navrácena poměrná část z již uhrazené ceny členství.

  4. Klient nemá právo odstoupit podle předchozí bodu od smlouvy, jejímž předmětem je právo klienta využívat elektronické služby, protože služba představuje digitální obsah, není dodávána na hmotném nosiči a je dodávána s předchozím výslovným souhlasem klienta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil klientovi, že nemá právo na odstoupení od smlouvy.

  5. V případě vrácení části nebo celé platby bude částka převedena na sdělený bankovní účet klienta do 14 dnů od události, na základě níž se platba nebo její část vrací.

  6. Výše uvedené storno poplatky se účtují vždy bez ohledu na důvody zrušení. 

  7. Odpovědnost poskytovatele za vady dodaných služeb a práva a povinnosti klienta při zjištění vad a jejich uplatnění u poskytovatele se dále řídí příslušnými ustanoveními OZ.

VI. Změna Obchodních podmínek 

  1. Poskytovatel je oprávněn v průběhu platnosti smlouvy jednostranně a v přiměřeném rozsahu změnit Obchodní podmínky, a to v případě, že v důsledku změny podmínek na trhu nebo jiných podstatných skutečností vznikne opodstatněná potřeba jejich změny. 

  2. Změnu Obchodních podmínek poskytovatel oznámí klientovi elektronicky nejméně 30 dnů přede dnem, kdy změna má vstoupit v účinnost. 

  3. Klient je oprávněn ve lhůtě do 30 dnů ode dne obdržení změn tyto odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu vypovědět, a to v jednoměsíční výpovědní době (tato doba je dostatečná k obstarání obdobných plnění od jiného poskytovatele). Po výpovědní dobu budou platit Obchodní podmínky v nezměněném znění.

VII. Ostatní ujednání a závazek bezpečnosti

  1. Případné obchodní zvyklosti, týkající se sjednaného či navazujícího plnění, nemají přednost před smluvními ujednáními, ani před ustanoveními OZ, byť by tato ustanovení neměla donucující účinky.

  2. Postoupení smlouvy nebo dílčí smlouvy třetí osobě kteroukoliv smluvní stranou je možné pouze na základě písemné dohody smluvních stran.

  3. Klient nemůže uplatnit náhradu újmy u poskytovatele, pokud tento nemůže plnit potvrzenou objednávku z titulu vyšší moci působící na poskytovatele zvnějšku. Za vyšší moc se považuje válka, mobilizace, teroristický útok na objekt poskytovatele, živelná pohroma jakož i jakákoliv jiná právní či faktická skutečnost, která objektivně dlouhodobě znemožní poskytovateli v pokračování jeho činnosti. Tato vyšší moc po dobu svého trvání zprošťuje poskytovatele povinnosti plnit sjednané objednávky.

  4. Poskytovatel není v prodlení anebo neporušuje ujednání s klientem po dobu, po kterou klient neposkytuje poskytovateli součinnost v souladu se vzájemnými ujednáními.

  5. Poskytovatel neodpovídá za porušení ujednání či zákona klientem ani za jednání klienta, ke kterému je klient povinen či které je zakázáno.

  6. Klient se seznámí a zajistí, aby věnoval pozornost a dodržoval pokyny odpovědné osoby poskytovatele - lektora a řídil se jimi po celou dobu poskytování služby.

Zejména aby:

zvážil svůj zdravotní stav, fyzickou a psychickou způsobilost k účasti a informovali lektora v případě, že by jakákoliv prováděná aktivita mohla způsobit ohrožení na zdraví či zhoršení stavu. Nevnášeli a nepřinášeli si s sebou drahé předměty a předměty nesouvisející s poskytovanými službami. Nepodceňoval svůj zdravotní stav a informoval už v úvodu školení lektora o zdravotních problémech a možných komplikacích. Např. onemocnění srdce, omezená hybnost, problémy se zády, tlakem, astmatem, epilepsií, čerstvě prodělané operace/ošetřená zranění a další onemocnění / omezení či těhotenství. Řídil se poučením o provedení, cíli a rizicích prováděného cvičení a o tom, jak případným zraněním předcházet. V případě jakýchkoliv nejasností se před cvičením zeptal lektora na vhodnost zapojení. Přizpůsobil vhodnost oblečení, obuvi příp. doplňků s ohledem na prováděná cvičení a fyzickou aktivitu během průběhu nácviku i modelových simulací. Odložil veškeré předměty, které by mohly ohrozit zdraví zúčastněných. Např. náramky, řetízky, ostré předměty, atp. Okamžitě upozornil lektora na případné zhoršení zdravotního stavu, komplikace, zranění, alergické reakce, poškození majetku a jakoukoliv další skutečnost, kterou nelze pokládat za standardní. Zvážil fyzickou i psychickou náročnost a v případě potřeby nepokračoval dále v účasti na kurzu. Dodržoval pitný režim, minimálně 1,5 litru vody, vždy s ohledem na počasí a zdravotní stav. Dodržoval další zásady s ohledem na zdravotní stav, např. užívání léků, atd. Volil si přestávky podle vlastních potřeb a upozorňovat lektora na odchod z místnosti, účel a čas návratu. Bral zřetel na riziková místa v místnosti či okolí - rohy, neodstranitelné překážky, předměty u kterých hrozí rozbití a možné pořezání nebo způsobení škody na majetku atp. a upozorňoval na jejich výskyt. Aktivně předcházel jakékoliv újmě na zdraví a škodám na majetku.

Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za porušení závazků klienta a jejich následky. Poskytovatel odpovídá za újmu na majetku a zdraví klienta v případě, že vznikla přímým a jednoznačným zaviněným porušením povinností poskytovatele.

VIII. Doručování písemností

  1. Právní jednání (písemnosti) výslovně stanovené smlouvou nebo Obchodními podmínkami si mohou smluvní strany doručovat i elektronickými prostředky (e-mailem), a to za podmínek uvedených ve smlouvě či v Obchodních podmínkách. 

IX. Závěrečná ustanovení

  1. Obchodní podmínky vydává poskytovatel s platností a s účinností od uvedeného dne a s platností až do jejich změny, vydání nových Obchodních podmínek nebo do jejich odvolání. Veškerý obsah internetových stránek poskytovatele je chráněn autorskými právy podle platných právních předpisů. Uživatel nesmí žádnou část obsahu kopírovat, ukládat, rozšiřovat, zpřístupňovat třetím osobám nebo jakkoli komerčně využívat bez předchozího výslovného písemného souhlasu poskytovatele.

  2. Vztahy smluvních stran neupravené Obchodními podmínkami, smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními OZ, pokud to smlouva nebo Obchodní podmínky ohledně některých ustanovení výslovně nevylučují. Poskytovatel zpracovává osobní údaje klienta, které jsou uvedeny ve smlouvě nebo mu je klient sdělil pro účely uzavření a plnění smlouvy, aby mohl plnit své právní povinnosti nebo aby se souhlasem klienta zasílala obchodní sdělení, příp. pro jiný účel, ke kterému udělil klient souhlas. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu se zásadami zpracování osobních údajů, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem poskytovatel nakládá s osobními údaji klienta, jaké informace o klientovi ukládá, jak dané informace využívá a komu je předává. Zásady zpracování osobních údajů taktéž obsahují výčet veškerých práv klienta v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu, výmaz či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat a podání stížnosti k dozorovému orgánu. V souvislosti se zpracováním osobních údajů poskytovatel prohlašuje, že i) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy, ii) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti, iii) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů, a iv) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s ohrožením práva svobod fyzických osob bude informovat dozorový orgán, případně subjekty údajů. 

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů on-line. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  4. Pokud vznikne z plnění uzavřené smlouvy spor, tak se smluvní strany zavazují řešit jej dohodou smluvních stran. Pokud však se spor nevyřeší dohodou, rozhodne v příslušné záležitosti místně příslušný soud v České republice.

V Podlesí 1. 6. 2024
TĚLOCLICK s.r.o.